بروزرسانی: 19 آذر 1404
سئوی محلی چیست و چگونه کار می کند؟ سرکان googlefirebase
سئوی محلی چیست و چگونه کار می کند؟ سرکان googlefirebase
از این کلمات و عبارات کلیدی می توانید در عنوان یا متاتگ توضیحات صفحات سایت استفاده کنید. همان طور که در مطلب “اسپم اسکور چیست” گفته شد، یکی از دلایل اسپم شدن سایت در گوگل، عدم وجود اطلاعات تماس در سایت است. صفحه تماس با ما و درباره ما، از جمله مهم ترین مواردی است که بسیاری از اهمیت آن غافل هستند. اطلاعات تماس شامل شماره تماس به همراه کد شهر و آدرس دقیق، نه تنها از اسپمی شدن سایت جلوگیری کرده، بلکه به بهبود وضعیت لوکال سئو سایت کمک می کنند.
- تحقیق در مورد کلمات کلیدی محلی یک جزء حیاتی از هر استراتژی موفق سئو محلی است.
- تحقیق کلمات کلیدی می تواند به شما کمک کند که با مصرف کنندگان و نیازهای آنها بهتر از همیشه آشنا شوید.
- وظایف رایج مرتبط با سئوی محلی شامل یافتن کلمات کلیدی محلی، بهینه سازی نمایه کسب و کار من در گوگل و … می باشد.
- هنگامی که شخصی روی لینکی حاوی یک UTM کلیک می کند، اطلاعات کدگذاری شده به پلتفرم تجزیه وتحلیل شما منتقل می شود و به شما کمک می کند تا بفهمید ترافیک وب سایتتان از کجا سرچشمه می گیرد.
- بسته نقشه (map pack) یک ویژگی Google SERP است که فهرست های برتر مشاغل محلی و یک نقشه را نشان می دهد.
به خصوص در حال حاضر، در همه گیری کرونا، زمانی که مردم بیشتر سعی می کنند به صورت آنلاین از کسب و کارها استفاده کنند سئو محلی اهمیت پیدا می کند. در حقیقت، راهکارهای مقرون به صرفه فراوانی وجود دارد که می توانند به طور چشمگیری حضور محلی شما را بهبود بخشند و نشان دهند که پیشرفت های قابل ملاحظه ای در لوکال سئو بدون نیاز به منابع مالی خاص امکان پذیر است. این رویکرد بر اهمیت انجام اقدامات هدفمند و هوشمندانه برای بهبود دید محلی تاکید دارد، تا اینکه صرفاً بر هزینه های گزاف متمرکز شود و دسترسی به سئوی محلی برای کسب وکارهایی با هر اندازه بودجه ممکن است. سئو محلی یا لوکال سئو عمل بهینه سازی یک وبسایت به منظور افزایش ترافیک، سرنخ ها و آگاهی از برند در جستجوی محلی است.
فهرست Google My Business (GMB) خود را ایجاد و بهینه کنید
در واقع برای لینک سازی سئو محلی، برخلاف سئو استاندارد، ما به دنبال دامنه هایی با اعتبار بسیار بالا نیستیم، بلکه هدف این است که سایت های محلی مشابه به صفحه ما لینک دهند. صفحه “تماس با ما” یکی تأثیرگذارترین موارد در استراتژی سئو محلی شما است. شما در این صفحه باید تمام اطلاعات کسب وکار خود را برای استفاده در استراتژی سئو محلی خود قرار دهید. سئو محلی یا سئو لوکال، به این معنی است که صفحات، محصولات و خدمات شما در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خاص جغرافیایی مانند تهران یا شیراز رتبه بالاتری داشته باشند.
عوامل موثر در سئو محلی
حال اگر کاربری آدرس کسب و کار شما را مشاهده کند، احتمال خرید از سایت بیشتر می شود. اطلاعات کسب و کار در دایرکتوری محلی معتبر و استنادها (citations) می تواند به الگوریتم کبوتر کمک کند تا کسب وکار را به عنوان یک منبع معتبر شناسایی کرده و رتبه آن را در جستجوهای محلی بهبود بخشد. در زمینه سئوی محلی، UTMها قطعه های کوتاهی از کد هستند که باهدف ردیابی اطلاعاتی خاص در مورد کلیک های دریافتی از منابع مختلف به URLها اضافه می شوند. هنگامی که شخصی روی لینکی حاوی یک UTM کلیک می کند، اطلاعات کدگذاری شده به پلتفرم تجزیه وتحلیل شما منتقل می شود و به شما کمک می کند تا بفهمید ترافیک وب سایتتان از کجا سرچشمه می گیرد. نمره بالا SoLV نشان می دهد که یک کسب وکار بر جستجوی محلی در آن کلمات کلیدی تسلط دارد، درحالی که امتیاز پایین نشان دهنده فضای بیشتری برای بهبود است.
بهینه سازی وب سایتتان برای موبایل و قرارگیری در لیست گوگل مپ پک، احتمال کلیک و انتخاب برند شما را توسط کاربران به طور چشمگیری افزایش می دهد. در مجموع، سئوی محلی یک ابزار ارزشمند برای کسب و کارهای محلی است که می تواند به افزایش دید، جذب مشتریان بالقوه، افزایش فروش و بهبود اعتبار شما کمک کند. اگر هنوز بر روی سئوی محلی خود تمرکز نکرده اید، وقت آن است که شروع به کار کنید. سئوی محلی یا لوکال سئو که یکی از مهمترین بخش های سئو به خصوص برای رستوران ها و فروشگاه ها می باشد، فرآیند بهینه سازی یک وب سایت برای افزایش دید آن برای جستجوهای مرتبط با جغرافیا است. گوگل ادوردز یک ابزار تبلیغاتی مبتنی بر کلمه کلیدی است که می تواند به شما کمک کند تا در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با مکان خود ظاهر شوید. هنگام ایجاد کمپین گوگل ادوردز، از کلمات کلیدی مرتبط با مکان خود استفاده کنید و رویکردی هدفمند داشته باشید.