بروزرسانی: 19 آذر 1404
همه چیز در مورد سئو محلی یا همان Local SEO بهیدو googlefirebase
همه چیز در مورد سئو محلی یا همان Local SEO بهیدو googlefirebase
بدون آن، وب سایت شما ممکن است در اقیانوس وسیع محتوای آنلاین گم شود که توسط افرادی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، دیده نمی شود. همچنین می توانید تجربه کاربر را با ایجاد یک طراحی مدرن و استفاده از ناوبری ساده بهبود بخشید. همچنین برای آن ها آسان خواهد بود که اطلاعاتی را که نیاز دارند پیدا کنند. این کار آن ها را به کسب وکار شما جلب خواهد کرد و به آن ها کمک خواهد کرد در سایت شما بمانند.
- گوگل اطلاعات مهمی را برای کاربران فراهم می کند تا آن ها بتوانند بهترین مشاغل محلی را برای تأمین نیازهای خود پیدا کنند.
- بهینه سازی وب سایت و حضور آنلاین شما برای جستجوهای محلی، می تواند ترافیک بیشتری را به سمت کسب و کارتان روانه کند، مشتریان جدیدی جذب کند و در نهایت منجر به افزایش فروش شود.
- ٣ سال بعد یعنی در سال ۲۰۱٩ تاثیر مجاورت بر نتایج جستجوهای محلی، ۲ برابر شد.
- در واقع عبارت جستجو شده به یک موقعیت مکانی اشاره دارد که حتی ممکن است از موقعیت فعلی کاربر فاصله داشته باشد.
برای مثال، موزه های معروف، هتل های شاخص، یا برندهای فروشگاهی معروف نیز احتمالاً در نتایج جستجوی محلی برجسته هستند. ترکیبی از این عوامل به گوگل کمک می کند تا بهترین مورد را برای جستجوی کاربر پیدا کند. برخی از روش های کلیدی عبارتند از بهینه سازی فهرست کسب وکار من در Google، ایجاد محتوای محلی، به دست آوردن نقل قول های محلی، جمع آوری نظرات مثبت، و اطمینان از پاسخ گویی وب سایت و سازگاری با موبایل.
بهینه سازی داخلی برای سئوی لوکال
تعداد قابل توجهی از جستجوهای محلی از دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. اطمینان از سازگاری وب سایت شما با موبایل، نه تنها تجربه کاربر را بهبود می بخشد، بلکه می تواند بر سئوی محلی شما نیز تأثیر بگذارد. تحقیق کلمات کلیدی می تواند به شما کمک کند که با مصرف کنندگان و نیازهای آنها بهتر از همیشه آشنا شوید. در حال حاضر ابزارهای سئو برای آشنایی با تعاملات مشتریان با وبسایت، محصولات و خدمات تان وجود دارند. این ابزارها با پایش عملکرد وبسایت تان به شما اجازه می دهد که در مورد استراتژی بازاریابی بعدی یا بهینه سازی سئو تصمیمات آگاهانه تری بگیرید.
نام جایگزین وب سایت
و اگر بتوانید کسب و کار محلی خود را در مقابل این جستجوها قرار دهید، این احتمال وجود دارد که آنها چند دقیقه بعد از خانه شما عبور کنند. شما با به اشتراک گذاری عکس های باکیفیت، شخصیت کسب وکار خود را نشان می دهید و این به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. تصاویر با کیفیت می تواند توجه کاربران را به کسب وکار شما جلب کند و به شما کمک می کنند تا ورودی بیشتری را داشته باشید. تگ های عنوان و توضیحات متا باید شامل محصول یا خدمتی باشد که در آن مکان ارائه می دهید.
برخی از کسب و کارها در دنیای آفلاین برجسته تر هستند و گوگل سعی می کند این را در رتبه بندی محلی منعکس کند. همچنین اطلاعاتی را که Google در مورد یک کسب و کار از سراسر وب در اختیار دارد، در نظر می گیرد. با افزایش بازدید وب سایت شما در بین مشتریان محلی، سئوی محلی می تواند افراد بیشتری را به فروشگاه شما سوق دهد و در نهایت منجر به افزایش فروش شود.