سئو محلی چیست؟ ۷ روش بهینه سازی لوکال سئو googlefirebase
انتشار: دی 29، 1402
بروزرسانی: 19 آذر 1404

سئو محلی چیست؟ ۷ روش بهینه سازی لوکال سئو googlefirebase

سئو محلی چیست؟ ۷ روش بهینه سازی لوکال سئو googlefirebase

تمام کسب و کارهای محلی باید از اسکیمای local business در صفحات سایت استفاده کرده و مکان و اطلاعات تماس خود را مستقیما به گوگل اعلام کنند. استفاده از این نوع اسکیما، اعتماد بیشتری را در گوگل ایجاد کرده و به کسب و کار محلی شما اعتبار بیشتری می بخشد. اکنون که درک بهتری از اصول سئو و نتایج جستجوی محلی گوگل دارید، می توانید بر سیگنال هایی تمرکز کنید که می توانند به شما کمک کنند حضور دیجیتالی خود را برای جستجوی محلی بهینه کنید. این موضوع به کسب و کار شما اجازه می دهد تا در رتبه های بالاتر در صفحه نتایج ظاهر شوید که می تواند منجر به افزایش مشتریان کسب و کار شما شود.

  • پس اگر صاحب کسب و کار محلی هستید از سئوی محلی غافل نشوید و اگر هم به خدمات محلی نیاز پیدا می کنید حتما از نتایج محلی گوگل استفاده کنید.
  • سئو محلی به بهبود رتبه و مشاهده شدن کسب وکار در نتایج جستجوی مرتبط با موقعیت جغرافیایی آن کمک می کند.
  • امروزه گوشی های هوشمند در دستان همه هستند و جستجوهای محلی عمدتاً از طریق موبایل انجام می شوند.
  • این رویکرد به شما امکان می دهد ترافیک محلی بسیار هدفمندی را به سمت کسب وکارتان جذب کنید و با جزئیات بیشتری به نیازهای جستجوی مخاطبان محلی خود پاسخ دهید.
  • برای بهره مندی از مزایای گوگل مپ برای سئو محلی، باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کسب و کار شما در گوگل مپ به درستی و به روز است.

به بررسی لینک پشتیبان که به اندازه همین لینک ها اهمیت دارد کمک می کند ( که به سمت وب سایت شما هدایت می شوند) و به عنوان شاخصی از اعتبار وب سایت به کار می رود. قبل از پیکربندی تنظیمات در اینجا توصیه می کنیم که اگر قبلا این کار را انجام نداده اید، وب سایت خود را در Google My Business ثبت کنید. پیشنهاد می کنم از این ابزار ساده برای شبیه سازی موقعیت مکانی استفاده کنید. سلام دوست عزیزبله اگر آدرس سایت را در نقشه گوگل درج کرده باشید ایمپرشن در نظر گرفته میشود. وقتی افراد بیشتری از سایت شما بازدید می کنند، فرصت های بیشتری برای تبدیل آنها به مشتری دارید. از افزایش شانس یافتن توسط مشتریان بالقوه گرفته تا هدایت ترافیک ارگانیک بیشتر به سایت شما، گسترش تحقیقات خود از طریق سئو مزایای بی شماری را ارائه می دهد.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم افزاری بهین مبتکران ایده است.

کاربران می توانند موقعیت مشاغل محلی را مشاهده کرده و به سرعت ببینند که کدام از آن ها نزدیک ترین موقعیت به موقعیت فعلی آن ها است. آرایشگاه ها، مکانیک اتومبیل و رستوران ها همه می دانند که مشتری های آن ها منحصراً افرادی هستند که در نزدیکی آن ها هستند. هیچ فایده ای ندارد که شرکت های محلی برای کاربرانی که کیلومترها از آن ها فاصله دارند، هزینه های بسیار سنگین تبلیغات را بپردازند. در عوض، هدف قرار دادن چشم اندازهای مربوطه در منطقه نزدیک، منطقی تر است. سئو محلی یا سئو لوکال (Local seo) نیاز به یک رویکرد استراتژیک و هدفمند دارد که از سئو عمومی متمایز است.

نتیجه گیری: ایجاد سئو محلی برای کسب و کار شما

در صورت امکان از کلمه کلیدی محلی به موقع در عنوان و توضیحات متا استفاده کنید. گرچه این نکته برای برخی از افراد ساده و پیش پاافتاده به نظر می رسد، اما از جمله مواردی است که در بهبود سئو محلی سایت تاثیرگذار است. برند منشن و سوشال سیگنال، از جمله مواردی هستند که به صورت غیر مستقیم در بهبود سئو سایت تاثیر دارند و پیشتر در آموزش سئو آن ها را دنبال کرده بودیم. این دو مورد گرچه دقیقا شبیه به لینک نیستند، اما رفتاری مشابه با بک لینک دارند. گرچه احتمالا تمامی نظرات در مورد شما مثبت نیست، اما نحوه برخورد شما با نظرات منفی باز هم می تواند به عنوان نقطه قوت شما در میان مخاطبان تان شناخته شود. پس از این ترفند که به نوعی کامنت مارکتینگ هم در نظر گرفته می شود، آگاهانه و به سود خود استفاده کنید.

تمرکز سئو سایت غالبا بر بهبود بازدید سایت در مقیاس جهانی است اما دامنه فعالیت سئو محلی به عنوان یک تکنیک بازاریابی دیده شدن کسب و کار شما در مقیاس محلی و بهبود آن است. یکی از مزایای لوکال سئو این است که به شما فرصت می دهد تا در فهرست های کسب و کار محلی قرار بگیرید و به طور بالقوه اعتبار و حتی رتبه بندی خود را افزایش دهید. سئو محلی به شما امکان می دهد تا داده های ارزشمندی در مورد مشتریانتان، مانند محل زندگی، علاقه مندی ها و نیازهایشان را جمع آوری کنید. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا بازاریابی خود را به طور موثرتری هدف قرار دهید و محصولات و خدماتی را ارائه دهید که مناسب نیازهای مشتریانتان باشد. با توجه به اینکه الگوریتم های موتورهای جستجو به طور مداوم در حال به روزرسانی هستند، مهم است که از آخرین تکنیک های سئو محلی اطلاع داشته باشید و وب سایت خود را به طور مرتب بهینه سازی کنید. بسته نقشه (map pack) یک ویژگی Google SERP است که فهرست های برتر مشاغل محلی و یک نقشه را نشان می دهد.