بروزرسانی: 19 آذر 1404
سئو محلی چیست؟ جامع ترین راهنمای لوکال سئو Local SEO سئوروم googlefirebase
سئو محلی چیست؟ جامع ترین راهنمای لوکال سئو Local SEO سئوروم googlefirebase
سعی کنید مجموعه ای از کلمات کلیدی را پیدا کنید که امکان کسب رتبه در آن ها برای شما بیشتر است. در نهایت پس از بررسی، این کلمات کلیدی را به طور طبیعی به محتوا، عناوین و توضیحات متای صفحه خود اضافه کنید. ایجاد فهرست کسب و کار من در گوگل یک گام مهم در هر استراتژی سئو محلی است.
- ثبت لوکیشن در گوگل مپ، از جمله روش هایی است که در سئو محلی تاثیر زیادی دارد.
- اما برای اینکه گوگل بتواند از محتوای جدید خود (موقعیت مکانی) به درستی استفاده کند و بهترین نتایج را در اختیار کاربر\xa0 قرار دهد، الگوریتمی ساخت و نام آن را کبوتر گذاشت.
- در عوض، هدف قرار دادن چشم اندازهای مربوطه در منطقه نزدیک، منطقی تر است.
- وقتی به درستی انجام شود، اطمینان حاصل می کند که مشتریان محلی وقتی به دنبال خدمات یا محصولاتی مانند شما هستند، کسب وکارتان را پیدا می کنند.
- بسیاری از کسب و کارها هنوز سئو محلی را نادیده می گیرند، بنابراین سرمایه گذاری در آن می تواند برتری قابل توجهی نسبت به رقبایتان به شما بدهد.
داشتن اطلاعات NAP منسجم و دقیق در همه فهرست های آنلاین برای سئوی محلی بسیار مهم است. ناهماهنگی در اطلاعات NAP شما می تواند موتورهای جستجو را گیج کند و به رتبه بندی جستجوی محلی شما آسیب برساند. ضروری است که به طور مرتب نقل قول های محلی خود را ممیزی و به روز کنید تا اطمینان حاصل کنید که به روز و سازگار هستند. به دست آوردن نقل قول های محلی از دایرکتوری های معتبر می تواند حضور آنلاین کسب و کار و رتبه بندی جستجوی محلی را بهبود بخشد. این شامل فهرست کردن کسب و کار در دایرکتوری های مرتبط با صنعت و مکان آن، اطمینان از ثبات NAP، و نظارت و به روز رسانی استنادها به طور منظم است. امروزه میان اقیانوسی از صفحات وب و محتوای جهانی، رقابت با برندهای بسیار بزرگ می تواند برای مشاغل کوچک چالش برانگیز باشد.
لینک ها
باید عناوین گسترده ای داشته باشید که ایده های زیادی را در بر می گیرند. تا زمانی که ناوبری شما سازماندهی شده باشد, کاربران مشکلی برای یافتن اطلاعاتی که نیاز دارند نخواهند داشت. بهتر است بازدید کننده های شما از چند صفحه، به جای یک یا دو صفحه، دیدن کنند. هر نتیجه جستجوی احتمالی چقدر با عبارت مکان مورد استفاده در جستجو فاصله دارد. اگر کاربر مکانی را در جستجوی خود مشخص نکند، Google فاصله را بر اساس اطلاعاتی که در مورد موقعیت مکانی او شناخته شده است محاسبه می کند.
یک نظر
برای مثال افرادی که به تازگی اقدام به تاسیس یک فعالیت جدید کردند، ممکن است در نتایج نشان داده نشوند. امین اسماعیلی هستم، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران و مدیر فنی آژانس خلاقیت وبسیما. از سال 91 تمرکز خود را بر روی مباحث روز سئو و طراحی سایت قرار داده و پس از کسب تجربه و دانش ارزشمند تصمیم گرفتم تا ثمره آن را با دیگران به اشتراک بگذارم.
برای مشاوره رایگان شماره تماس خود را ثبت کنید
با پیروی از این تکنیک های بهینه سازی روی صفحه برای SEO محلی، کسب وکارها می توانند شانس خود را برای ظاهر شدن در نتایج جستجوی محلی و جذب مشتریان محلی بیشتر به وب سایت خود افزایش دهند. اگر می خواهید مشتریان محلی بیشتری را از طریق جستجوی ارگانیک به کسب و کار خود جذب کنید، سئوی محلی بهترین گزینه است. در برخی از کسب و کارها مانند رستوران ها، کلینیک ها و یا شرکت های خدماتی، بعد مسافت اهمیت بالایی دارد.