بروزرسانی: 19 آذر 1404
سئو چیست ؟ سئو سایت چیست ؟ بهینه سازی سایت با سئویاب googlefirebase
سئو چیست ؟ سئو سایت چیست ؟ بهینه سازی سایت با سئویاب googlefirebase
در حالی که ابزارهای ترجمه تبدیل تحت اللفظی کلمات و عبارات را فراهم می کنند، اغلب توسط مردم محلی به این روش استفاده نمی شود، به این معنی که مشتریان به سرعت متوجه می شوند که چیزی کاملاً درست نیست. به جای ترجمه، چیزی که واقعاً به دنبال آن هستید «تبدیل» است – می خواهید همان محتوا را بازآفرینی کنید اما از فرهنگ و زبان بازار هدف خود به عنوان راهنما استفاده کنید. Ahrefs یک مجموعه ابزار جامع سئو است که به شما امکان می دهد سایت خود را بهینه کنید، رتبه بندی رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین کلمات کلیدی را برای برند خود پیدا کنید. کلمات کلیدی که در خانه برای شما کار می کنند ممکن است در خارج از کشور کارایی نداشته باشند. این ممکن است صرفاً به دلیل حجم کلمات کلیدی باشد یا ممکن است به نحوه ارجاع مشتریان در بازار هدف شما به تجارت شما مرتبط باشد. به عنوان مثال، وکلای محاکمه در ایالات متحده به عنوان وکیل دادگستری در بریتانیا شناخته می شوند – اگر یک شرکت حقوقی هستید که به دنبال گسترش عملیات هستید، این یک تفاوت کلیدی کلیدی است.
- سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، به مجموعه ای از فعالیت هایی گفته می شود که با هدف بهبود رتبه صفحات وب در نتایج جستجوی موتورهای جستجو انجام می شود.
- اگر ترجمه خودکار محتوای صفحات برای کاربران خوانا و قابل فهم نباشد، گوگل آن محتوا را اسپم در نظر می گیرد.
- میزان موفقیت در ساخت یک استراتژی سئو بین المللی قوی و کاربردی تا حدود زیادی به شناخت و آگاهی شما از مخاطبین هدف و نیاز روز آن ها بستگی دارد.
- International SEO مخاطب جهانی را هدف قرار می دهد، در حالی که سئوی محلی یک مکان جغرافیایی خاص را هدف می گیرد.
برای بهبود سئوی بین المللی، می توانید برای هر کشوری که محصولات یا خدمات شما در آن موجود است، یک سایت ccTLD منحصر به فرد ایجاد کنید. استراتژی های مؤثر ترکیبی از داده های جغرافیایی و زبانی را برای توسعه برنامه های سئو که ROI قابل اعتماد را ایجاد می کنند، به کار می گیرند. یک استراتژی سئو بین المللی قوی به شرکت شما کمک می کند تا به بازارهای جدید دست یابد و درآمد را چند برابر کند. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای کمک به برند شما برای رسیدن به صفحه اول نتایج جستجو و صعود ایده آل به 5 موقعیت برتر برای کلمه کلیدی اصلی شما بسیار مهم است.
۳. بهینه سازی ساختار URL سایت برای سئو بین المللی
با استفاده از hreflang، برای موتور جستجو خیلی روشن است که محتوا یکسان است و فقط برای موقعیت های جغرافیایی مختلف بهینه سازی شده است. جست و جو کلمات کلیدی فرآیند بررسی حجم جستجو، رقابت و هزینه هر کلیک کلمات کلیدی است که برای کسب و کار و صنعت شما اهمیت زیادی دارد. همانطور که شما جست و جو و بررسی کلمات کلیدی را انجام می دهید، می توانید نظریه ها و ایده های جدید و فوق العاده ای در مورد عباراتی که باید در برچسب های عنوان، محتوا و موارد دیگر استفاده کنید، به دست آورید. دریافت ترافیک جستجوی مرتبط و واجد شرایط برای سایت شما تنها شروع خدمات بهینه سازی سئو ما است. ما با شما همکاری می کنیم تا مطمئن شویم که وب سایت شما بازدیدکنندگان را به روشی واضح و مختصر و البته صحیح برای خرید هدایت می کند. محتوای وب سایت شما چیزی است که به کاربران کمک می کند، بهترین انتخاب را داشته باشند و به شما اعتماد کنند و رشد کسب و کار خود را تضمین کنید.
تولید محتوای خوب بر سئوی بین المللی موثر است؟
برای تولید محتوای جذاب بومی سازی شده و جلب نظر مخاطبین هدف، بهتر است پیش از هر اقدامی با یک فرد ساکن در کشور هدف مشورت نمایید و نظرات او را در نحوه طراحی صفحات لندینگ اعمال کنید. سعی کنید رقبای کاری خود، عملکرد و میزان توانایی آنان در بازاریابی و استفاده از انواع روش های تبلیغاتی (محتوا، پولی، سئو و…) بسنجید تا بدانید در آینده با چه چیزی مواجه خواهید شد. البته اگر رقبای شما اقدام به جهانی سازی برند خود و بهینه سازی محتوا به زبان های مختلف نکرده اند، استراتژی سئو بین المللی برگ برنده شما خواهد بود.
سئو بین الملل و نکاتی در مورد head سایت
این امر به ویژه برای سئو بین المللی مهم است، زیرا شما باید بک لینک هایی از وب سایت های با کیفیت بالا در سراسر جهان ایجاد کنید. برای ایجاد بک لینک می توانید از روش های مختلفی مانند مهمان نویسی، ارسال رپورتاژ و ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری استفاده کنید. هزینه و تعرفه سئو از جمله مهم ترین مواردی است که برای مدیران شرکت ها مهم است.