بروزرسانی: 19 آذر 1404
محتوای سئو محور چیست و چگونه باید مقالات مبتنی بر سئو نوشت googlefirebase
محتوای سئو محور چیست و چگونه باید مقالات مبتنی بر سئو نوشت googlefirebase
نمونه ای از این تبلیغات را در تصویر زیر مشاهده می کنید که مجموعه بنرهای تبلیغاتی با اندازه و حجم کم را شامل می شود. این بنرها، به طور کامل با موضوع نوشته شده در وبلاگ – در اینجا «مقاله و منبع در مورد دیجیتال مارکتینگ» ـ مرتبط است. بهترین نکته در مورد تبلیغات پرداخت به ازای کلیک این است که تبلیغ دهنده تنها زمانی به پلتفرم ناشر تبلیغ هزینه پرداخت می کند که کاربران روی تبلیغ کلیک کنند. این مزیت باعث می شود استفاده از تبلیغات کلیکی با در نظر گرفتن ترافیک حاصل انتخابی مقرون به صرفه باشد. حال که با ویژگی های اسنیپت در گوگل آشنا شدیم، ببینیم پرتکرارترین ویژگی های SERP گوگل چیست و این ویژگی ها چگونه می توانند در بهینه سازی محتوای وب سایت به ما کمک کنند.
- این بخش در پاسخ به جست وجوهایی نشان داده می شود که هدف تجاری یا اطلاعاتی دارند.
- تصویر زیر به خوبی نشان میدهد که انتخاب یک متن خوب برای تگ H1 چقدر در رتبه سایت موثر است.
- اما ببینیم مزیت اصلی این لینک ها در SERP گوگل چیست؟ مزیت اصلی سایت لینک ها ارتقای نتایج طبیعی استاندارد و اشغال فضای بیشتر در SERP است.
- متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو که معمولاً به عنوان سئوکار شناخته می شوند، در بهینه سازی محتوای وب و آنالیز سئو وب سایت ها برای کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجوی ارگانیک تخصص دارند.
به عبارت دیگر، نتایج ارگانیک همان لینک های لیست شده در صفحات اول گوگل هستند که به طور طبیعی با معیار ها و فاکتور های موتور جست و جو مطابقت دارند. هدف از سئو نیز به دست آوردن یک موقعیت مناسب در نتایج اولیه گوگل و جلوگیری از منتقل شدن وب سایت به صفحات دوم یا سوم است که کاربران کمی از آن بازدید می کنند. متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو که معمولاً به عنوان سئوکار شناخته می شوند، در بهینه سازی محتوای وب و آنالیز سئو وب سایت ها برای کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجوی ارگانیک تخصص دارند.
تولید محتوا متنی
تقریبا اغلب شما می دانید که می بایست از کلمات کلیدی اصلی صفحه در عنوان و هدینگ H1 آن استفاده کرد. نکته مهم در اینجا اینست که استفاده حداقل یک بار از همین کلمات کلیدی اصلی در چند پاراگراف ابتدایی متن نیز به همان اندازه مهم است. قبل از اینکه به چگونگی بهینه سازی محتوای سایت بپردازیم، ابتدا منظورمان از محتوا را روشن می کنیم. این اشکال شامل، متن، تصویر، ویدئو، صدا، اینفوگرافیک یا ترکیبی از اینهاست. اینگونه از نمایش را مدیون سئو محلی و الگوریتم کبوتر هستیم که بر اساس موقعیت مکانی کاربران، پیشنهاد های متفاوتی به آن ها می دهد. پیش تر در مقاله ای دیگر به بررسی کامل این الگوریتم و تاثیری که روی سئو محلی گذاشته است، پرداخته ایم.
دلایل اهمیت جذب مخاطب هدف
از دیدگاه سئو اما ترتیب نتایج در فهرست SERP گوگل بر اساس میزان تطابق و ارتباط کلمات کلیدی محتوا با عبارت مورد جستجوی کاربر، رتبه وب سایت و بسیاری از «شاخص های کلیدی عملکرد» (KPIs) دیگر تعیین می شود. ولی در کل، محتوای سئو شده مهم ترین و اصلی ترین بخش بهینه سازی سایت است. محتوای وبلاگ باید کاملاً با کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربر مرتبط باشد و مفاهیم دقیق و درستی را به کاربران عرضه کند. بعد از آنکه محتوای با کیفیت ایجاد کردید باید محتوای خود را در دسترس مخاطبان خود قرار دهید. بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو به شما کمک خواهد کرد که سایت شما تعداد دفعات بیشتری توسط مخاطبان مورد بازدید قرار گیرد. این موضوع خود به خود باعث افزایش اعتبار برند شما نزد مخاطبان هم میگردد.
استفاده از انواع مختلف تولید محتوا و جذب مخاطب
همانطور که مشغول تحقیق درباره کلمات کلیدی هستید، فکر کردن در مورد هدف کاربران از جستجو ، واقعا نتیجه خوبی در پی دارد. همونطور که میدونیم، توییتر یه پلتفرم بزرگ برای شبکه های اجتماعی به حساب میاد. حالا، این ویژگی مهم تو نتایج گوگل (SERP) توی قسمت بالای صفحه، توییت های افراد و کسب و کارهای مرتبط با عبارت جستجو رو نشون میده. معمولا این ویژگی، توییت های اخیر رو نشون میده تا کاربرا بتونن ببینن تو دنیای واقعی در مورد اون موضوع دارن چی میگن. اصلی ترین مزیت نتایج ریچ جذابیت بیشتر برای کاربران در مقایسه با نتایج سنتی صفحه نتایج است.